Miss you

Jag önska du kunde vara här.
Här med mig varje dag. De gör så ont att säga hejdå.
Behöva inse att nu är jag lika ensam och själv som jag var tidigare. Jag fyller upp mina dagar med lycka, kärlek och skratt. Men ingenting är ändå detsamma som när jag får vara med dig. Jag trodde aldrig jag skulle bli såhär kär igen. 
Jag är så enormt glad att jag fann dig. Att äntligen ha någon som vill detsamma som jag. Äntligen ha den framtid jag vill ha. Och att jag vill dela den med dig. Jag saknar dig varje minut, varje sekund. Att inte få vara med personen man älskar mest är de jobbigaste som finns. Jag önska jag kunde spola tillbaka tiden. Jag önskade du kunde stanna. Jag saknar dig så extremt mycket. Du är den finaste och jag älskar dig så extremt mycket. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0