19 September

Jag måste säga att jag är mer död än levande.
Pratade med Joel igår och han frågade vad mitt liv bestod av, vilket blev till svar. Jobbnarkoman och trötthemmafru.
Inte sådär extremt jätte rolig vardag. Allt jag gör är egentligen bara att jobba, och när jag kommer hem är jag så slut i både kropp och huvud att jag orkar inte göra någonting annat än att ligga i soffan och dega..
 
Jobbade hela förra veckan 6 dagar av 7. I veckan har jag jobbat till 5 varje dag och inte nog med det. 
Jag har åkt dit på en förkylning. De blev ju restultatet till för mycket jobb och på tok för lite vila. Jippii..
 
Så idag ligger jag hemma i sängen och kurerar mig. Som tur var fick jag vara ledig imorgon också för vi har stängt på jobbet.
 
Inte nog med det, igår konstaterade jag och Marcus att vi varit tillsammans två månader.
haha tiden rusar iväg. Trotts som att känns som vi har varit tillsammans i en evighet.
Så hela situationen relaterade till att vi as garva i soffan och sa att vi hade varit tillsammans i hundra år.
Inte så konstigt, större delen av tiden vi har varit med varandra har vi ju inte varit tillsammans men tyckt om varandra. Så för oss känns det som vi varit tillsammans mycket längre än vad vi egentligen har, eftersom vi inte gick ut med vårt förhållande direkt heller. 
 
Nåväl, nu ska jag fortsätta kurera mig och trösta mig själv för att jag är sjukt.
Får kanske köpa någonting så allting blir bra igen! 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0