30 Oktober

De har hänt en hel del. Trotts att de egentligen inte har hänt någonting.
Men de som har hänt och det är stort. jag har lagt över bilder från telefonen till datorn!
 
Förra helgen träffade jag mitt förra tjejgäng jag brukade umgås med under gymnasietiden.
Hade en återträff på Allstar med middag och hela kalaset. Kändes som att man hade spolat tillbaka tiden 2 år.
Mycket har ändrats under dessa år och jag måste erkänna jag saknar de lite. Vi hade riktigt trevligt, tyvärr bor inte alla kvar på samma ort längre. Men någonting jag absolut skulle vela göra igen.
 
Och igår var jag på middag med flickorna.
Mycket om och men innan vi slutligen hade fått i oss mat. Lika oplanerade, krångliga och inte ett dugg förvånad.
Tyvärr åt jag mig på tok för mätt. Nyköpta jeans man ska töja ut och stoppa i sig en middag värd 300kr är inte någonting att rekomendera. Jag fick panik efter att efterätten slunkit ner och ville fort hem för att hoppa in i min onepiece och känna mig mindre fet. Trevligt, gott och mättande. Men nästa gång, skippar jag nog jeans helt och hållet.
 
 
 
 
 
 
Och så slänger jag in en bild på mina nya jobb-vinterdojjor
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0