28 Oktober

Sjukt irriterande att jag aldrig kan blogga via telefonen längre...
tar ju alla bilder via den och som den latmask jag är orkar jag ju aldrig föra över från telefonen till datorn.. ilandsproblem!
 
För övrigt har jag slösat 600kr på skit enligt mig..
Skit jag faktiskt behöver. Nya vinterskor till jobbet. Deprimerande.
Mina förra har jag haft i typ 6 år och de svider i plånboken att inte kunna fortsätta ha dom..
Dom har ju gått sina dagar, men för de pengarna kunde jag roa mig själv med annat jag egentligen ville ha. Typiskt, inte lätt att slösa pengar på saker man behöver.  Men slösa pengar jag egentligen inte behöver de går alldeles utmärkt och är så mycket roligare!
 
Så jag roar mig med att försöka lista ut vad jag önskar mig till födelsedagspresent istället.
Och de är ju inte de lättaste, då jag inte vill ha någonting samtidigt som jag vill ha allt!
Får fortsätta klura, de är ju ett tag kvar ändå. För att vara exakt 26 dagar.
 
Nu ska jag bege mig mot sängen och kasta i mig en påse popcorn som plåster på såret.
Som ni ser så händer ju inte det allt för sällan heller.
natti natt
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0