Long distance lullaby

One more night away from you
One more phone call
To say I’ll be home soon
I’m just so tired
Of all the distance in between
All I really need is you with me
I miss your voice, I miss your smile
I wish I could give you
A kiss from a thousand miles
Sleep well, my love
I know it’s hard when I’m so far away
And these words can only go so far to say
Tonight when you close your eyes
Hear my long distance lullaby
 
Jag hoppas du kommer hem snart.
Jag saknar dig så extremt mycket.
Kan inte längta mer tills jag får ligga i dina armar igen.
Tills jag får berätta allt för dig.
Tills jag får höra dig andas.
Tills jag får höra ditt hjärta slå.
Tills jag får somna vid din sida igen.
Och vakna upp med ett leende på läpparna och veta att du finns där och håller min hand.
Kyssa mig och aldrig släppa taget.
Jag längtar efter dig älskling, som jag aldrig längtat förr.
Du betyder så extremt mycket för mig hjärtat!
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0