7 November

 
Hade ett kärt samtal med min finaste Joel idag.
Jag blir alltid lika förvånad över att vi faktiskt fann varandra.
Han är en av mina bästa vänner och jag kan prata med han om precis vad som helst.
Han står mig så nära och varmt om i hjärtat. Vi är som piff och puff och jag trodde aldrig de skulle klicka så bra mellan oss. När jag är extra glad är han en av de jag vill dela min lycka med. När jag är ledsen är han en av de jag vill få tröst av. Vi som natt och dag men samtidigt så extremt lika.Han är den personen som kan mig in och utantill. Han vet hur jag fungerar och hur jag tänker. Han vet precis vem jag är, han är som min andra halva.
De är alltid lika roligt att höra av varandra och även om vi vissa gånger vill slå ihjäl varandra så finns vi alltid där för varandra. De lilla blir alltid till de lilla extra, och han vet precis hur han ska göra mig glad de gånger jag är som allra ledsnast. Min lilla dos av piff gör alltid saker bättre, och jag saknar han!
 
 
 
Kommentarer
Postat av: joel

så jävla fint skrivet , blev riktigt glad av att läsa , oh nu kommenterar jag tom en blogg ... det händer inte ofta . <3 skön bild du hitta förövrigt ser ju ut som att jag har hängpattar hahaha å mongoface :)

2013-11-07 @ 21:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0