5 November

Mina dagar nu för tiden är ganska händelselösa.
In och ut går de på samma sätt, vilket är lite tråkigt.
 
Alla flickorna har åkt på olika äventyr och de allra flesta hamnade i stockholm.
Några i norge,vissa i luleå, en i skåne och en annan i storuman. För att inte tilläga att pojkvännen är i Kiruna. Några är givetvis kvar, men de blir inte så ofta man ses.Så de blir inte så mycket att göra längre.
 
Bästa tiden är då alla är samlade och träffas för att berätta allt som hänt senaste tiden.
De finns ingenting roligare än då alla tjejerna är med. De händer allt mellan himmel och jord på våra fester, ingenting är så spårat som då alla är med, ingenting är så roligt som då alla är med och de bästa är att alla vi är som en stor fet färgglad godispåse av gott och blandat.
 
Måste säga, jag saknar mina flickor någonting så otroligt mycket och jag stor längtar till jul då alla kommer hem igen.
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0