14 November

Men hallå alla där ute!
Är på så sjukt bra humör just nu. Varför de vette gudarna, när dagen var dessvärre mindre bra.
Börjar bli sjuk och har jobbat sjukt långa dagar denna vecka.
Men peppar peppar imorgon slutar jag kl 1 och kan inte längta mer.
 
En av mina bästa vänner har äntligen flyttat tillbaka till Skellefteå.
Så vi hade en liten återträff igår för de damer som fortfarande är kvar.
 
Tok längtar till helgen. Imorgon blir de Idol/pepparkaks/glögg mys hos mig.
Några av tjejerna kommer hem till helgen,vilket känns helt underbart eftersom jag har tok längtat efter dom.
Så de är fullt ös medvetslös som gäller i helgen. Klackarna i taket och denna gång sparar jag absolut inte på krutet.
 Så ska proppa i mig nässpray, alvedon och te för att kunna gå all in på lördag. woop woop
 
Inte undra på att jag är på bra humör just nu. Livet är ju underbart just nu!
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0