11 November

Har tillbringat helga helgen tillsammans med Marcus.
De har nog varit den bästa,längsta och kortaste jag varit med om.
 
Så otroligt skönt att äntligen få se varandra, Pussa på varandra och äntligen få krama om varandra och känna varandras värme. Tyvärr blev han sjuk just denna helg så vi har mesta dels tillbringat tiden i sängen och sovit.
känns så otroligt underbart och jag längtar verkligen till nästa helg då han kommer hem. Två veckor är lång tid att vänta för 2 dagar tillsammans, men de är lätt värt det. Tycker om han så otroligt mycket. Världens finaste pojkvän och han får mig verkligen att känna saker jag inte känt på flera år.
 
 
 
 
 
 
Som ni ser, jag älskar mat !
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0