5 Maj

Nu har jag varit hemma i snart en vecka. Än så länge känns det helt ok, fast nog saknar jag mitt galna liv i Stockholm alltid. Men jag trivs, det är ett helt annat liv jag söker här som jag gjorde där.
 
Har ingen lust att festa egentligen så i helgen tog jag det faktiskt lugnt. Till min förvåning.
Men de var skönt, för en gångs skull. Skönt att inte springa runt som en galning utan vara lugn.
Ligga och mysa med dig hela helgen med film och massa onyttigheter. De var välbehövligt!
 
Imorgon blir det jobb, och de känns underbart för jag slutar kl 2 fram till onsdag och torsdag är vi ju lediga.
Sen i helgen fortsätter jag jobba, så troligtvis jobbar jag hela veckan. Känns bra att jobben börjar rulla in!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lite bilder från sista dagarna i Stockholm ^^
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0