23 maj

Gud jag är helt död. Har jobbat som ett tok denna vecka. Lite för mycket..
Jobb är mitt liv nu för tiden. Och igår tog jag på mig dubbelpass.. Från ett jobb vidare till det andra.
De känns idag eftersom jag börjar bli förkyld. Mådde inte alls bra igår kväll, varken fysiskt eller psykiskt.. Du var allt jag behövde i tystnad. Arg, ledsen,frustrerad, ensam.
 
Känner hur jag tränger bort mina känslor för att inte gråta. Hur jag skingrar tankar från verkligheten för att inte tänka på det som är viktigt. Hur jag längtar till saker som inte ens är planerade för att hålla mina drömmar vid liv.
Stirrar in i väggen och tankarna går i hundra knyck, stirrar upp på taket och drömmer mig bort. Hur stark jag vill vara för att inte falla igen!
 
Jag saknar mina vänner så oerhört mycket. Jag önskade verkligen vi hade varandra nu, Jag tror alla hade behövt det. Jag längtar som ett tok tills dom kommer tillbaka. Snart, snart får jag se er igen!
 
 
 
 
 
Lite bilder från i tisdags då jag var i byske och myste med sandra och moa.
Känns riktigt bra att ha dom nära mig igen. Min undanflykt och trygghet just nu. Tack ! <3
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0