14 mars

Jösses milda matilda. Halva månaden har redan gått. Känns förjävligt!
De ända jag har gjort är att jobba jobba jobba, inte ens märkt av att tiden gått så otroligt fort.
Nåväl haft en myskväll ikväll med Disa, pallar inte lägga upp bilder nu, de ligger på mobilen..
Imorgon blir det stan med Ms,Mb och Malin. Sen ska jag försöka shoppa sönder och se om jag hitta någonting kul. lite vårkläder eftersom de börjar närma sig.
 
Helt otroligt, i Skellefteå är man extremt snål av sig.
80kr på krogen tycker man är dyrt. Här vaskar jag bara pengar runt om mig.
La ner nästan 2000 kr förra månaden på bara sprit och utgångar, helt sjuk.. Borde lägga ner, men samtidigt jag har förbannat roligt!
Måste bli mindre snål av mig i Skellefteå. Går inte ut en kväll här i stockholm utan att köpa någon öl..
Hemma i skellefteå tycker man de är dyrt, här är de vardagsmat typ.. För de mesta blir jag bjuden, men nix. ingen snål Yaoska i sommar inte. Längtar redan till nästa vecka då jag har ledig vecka ^^
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0