10 mars

Oj oj oj,, säger jag bara.
Herre jesus milda matilda, jag borde lugna ner mig lite.
 
He har blivit en hel del festande denna vecka.
Onsdag,fredag,lördag. Vilken partyprisse jag är.
Känner att jag lever ett lite för farligt liv här nere, he blir en hel del drag, spårade äventyr och många olika människor. jag börjar samla på mig flertal nummer på mobilen, och folk frågar om jag ska med dom ut. Vilket är svårt att tacka nej till.
 
Nu är verkligheten tillbaka och imorgon börjar jobb igen.
Vill egentligen inte, är enormt sliten.. Har bara pendlat mellan jobb och fest konstant nu i snart 2 veckor, aldrig haft en ledig stund. Och i veckan kommer jag jobba alla dagar utom fredag då jag är ledig, antar att de blir fest då också! Nåväl, jag har kul iallafall :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0