How do you know when you're in love?

Har haft en underbar helg hos "dig". Var av den dåliga uppdateringen, har inte varit hemma någonting.

Blev fest på fredagen direkt efter jobbet och sedan har jag inte kommit hem för ens igår natt. Blev dock en kort utevistelse.. Inte van att festa längre? Så jag drog "hem" för att sova rätt fort? Hmm.. Inte likt mig, men så blev det iallafall.

Sedan på lördagen hade vi en rejäl bakisdag/kväll där vi mesta dels låg ute i solen och stekte eller låg på soffan och åt massa onyttigheter. De gick inte många knop hos oss. Stackars min mage! Även josse kom på besök och deltog i våran ohälsosamma dag.

För första gången på evigheter har jag fått mig en långhelg och en rejäl sovmorgon. Låg och drog oss i sängen tills klockan var halv 12. Sedan var de bara att bege sig ut i solen igen.

Rebecca och Jonas kom även på besök och grillade med oss, riktigt trevligt! Tills solen gick ner och soffan blev slutligen igen våran bästa vän. Kollade film hela kvällen och sedan begav jag mig hemåt, plikten kallade. Jobb!

Och nu ligger jag här igen helt utmattad av ett resultat på lite sömn, massa mys, mycket jobb, extremt hungrig och en fantastisk helg !

Ikväll ska jag tillbringa min tid åt mina underbara vänner!
De behövs efter att inte ha sett dom på hela helgen. Trotts allt, de är min andra halva och jag saknar dom! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0