11 maj

Tänkte snabb skriva ett inlägg innan jag lägger mig.
Tanken var att jag skulle åka hem till Stockholm i helgen och hälsa på. Tyvärr så kunde nästan ingen ses och jag tyckte 1000kr var onödigt att slösa för en resa fram och tillbaka på 2 dagar.Då jag mesta dels skulle vara själv, sedan skulle jag kanske bara få se Joel någon timme på söndag, som för övrigt också skulle hem i helgen. Saknar alla mina vänner där nere tok mycket! Men de får vi ta en annan gång, i helgen åker jag inte hem till Stockholm iallafall! :)

För övrigt har jag varit på stan och shoppat upp drygt 2000kr.
De gick fort kan jag säga, var ju tvungen att trösta mig med nått iallafall. imorgon ska jag tillbringa hela kvällen med "dig".
Så bilder kommer förhoppningsvis lite senare i veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0