13 juli

Ligger i sängen och inväntar att josse ska bli klar på toan..
Ja de var viktigt för er att veta! Har varit tok trött hela dagen, jobbat hela veckan och de ska gudarna veta att de känna i kropp och själ.. Suck!

Har knappt varit hemma i veckan. Hjälp josse i hennes nya lägga och sedan har jag ju som sagt spenderat mina kvällar och dagar på jobbet. Äntligen ska jag lägga mig ner i sängen och se lite serier. Sedan är de bara bege sig vidare mot jobbet igen imorgon. Natti

Lite bilder från dessa dagar!
Nytt linne som jag för övrigt älskar och som jag sedan upptäckte de var hål i efter 1 timme.
Största blåmärket jag någonsin haft som jag också för övrigt fick i veckan då jag busade lite väl häftigt med "dig". Tack bevare mig att jag inte fick hjärnskakning!
Josses kaos i lägenheten och min första sushi i sommar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0