Dina ord, satt sina spår..

Ligger vaken och kan verkligen inte sova. Önskade du låg här med mig, du är en av få jag verkligen kan öppna mig med. Jag önskade bara du låg
Här och lyssnade, torkade mina tårar och peppar mig som du alltid gör.

Den västra natten sen jag kom hit. Dina ord du sa satt sina spår. Jag är rädd, rädd för att misslyckas och klandrar mig själv för? De du sa till mig..

Jag längtat verkligen hem, hem till mina klippor att luta sig mot. Såna här stunder önskade jag bara jag hade dig och mina närmaste här.
Av någon anledning känns de som jag inte passar in, jag är bättre än såhär!
Jag har ett liv jag vill leva och ett utrymme att fylla. De är tusen tankar som går runt i skallen på mig...

Du som var så rolig,Försöker du bevisa nått för mig? Vem är du? Vill du lära känna mig? Jag är inte som tjejer du träffat tidigare. Jag har ett hjärta! Kommer du någonsin förstå mig och vill du det? Ju mer du pratar ju mer inser jag hur lite jag passar in i ditt umgänge och stad. Jag vet inte vad jag ska tycka eller känna. Jag känner bara avstånd, jag vet inte vad jag ska tycka om dig..

Just nu önskade jag bara jag hade mina underbara vänner runt om mig. Som får mig att skratta, göra mig lycklig Och känna att jag lever! Just nu saknar jag att höra mamma och pappas röst, just nu saknar jag dig så sjukt mycket. Bara din närhet skulle göra så mycket. Din röst och din ord, din doft och din trygghet. Kan inte undgå att jag faktiskt saknar dig, jag hade kul! Du är en av de får jag kan vara så ärlig mot, du var en fin vän behöver bara höra dig säga att allt går bra. Hålla om mig och peppa mig. Få mig att tänka bort både tid och rum. Just nu önskade jag du låg i min säng och bara pratade med mig. Berätta allt för dig, hur min dag varit och skratta bort de hela. Du är fin, och jag saknar sin närhet!

Just nu längtar jag bara hem och hoppas jag finner modet imorgon att säga de jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0