15 jan

De är så enormt skönt att höra mina flickors röst.
Även om vi är 1000 mil ifrån varandra så känns de så nära.
Finns alltid någonting nytt att berätta och några sjuka saker att få höra.
 
Lägger alltid på med ett leende på läpparna och värme i hjärtat.
Önskade verkligen alla kunde vara här samtidigt och mysa ner oss i en soffa med skräpmat och skitsnack.
De finns så mycket att berätta och säga. vi är riktiga små kackelhönor !
 
Just nu saknar jag dom så sjukt mycket.
Vi har så enormt roligt tillsammans med våra konstiga konversationer och bravader.
Var verkligen skönt att josse var här i helgen. Blir dock ledsen varje gång man säger hejdå.
 
Känns som jag måste hem snart på besök för en liten reunion.
Hur jag ska ha råd vet jag dock inte. Men önskade jag kunde.
 
Jag tror att vänner man träffar senare i livet är de man kommer hålla med.
Vi är verkligen ett sex and the city gäng fast istället för 4 så är vi drygt 10 pers.
Nu är de säkert inte detta stämmer, men just nu känns de så jävla bra att ha dessa människor i mitt liv.
 
Och jag hoppas de förbli så för en lång lång tid!
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0