Tillit och ärlighet

Varför ska de vara så svårt att lita på människor.
Jag vill inte stöta bort dig, jag vill att du ska få lära känna mig. Jag vill att du ska få komma inpå mig, jag vill släppa in dig.

Ändå kan jag inte, hur mycket jag än vill har jag inte modet till de ännu. Jag känner mig inte redo. Om du bara visste hur svårt de är för mig att konstant kampas med mina känslor.
Släpper jag in dig gör du mig sårbar, jag vet inte om jag är redo ifall jag skulle bli besviken.

Jag blir ledsen på mig själv att de ska vara så svårt. Den enda som hindrar mig är mig själv. Och jag måste bli bättre på det, jag vill inte stöta bort dig/någon för skitsaker jag inte kan hantera själv. De är ett stort steg för mig att släppa in dig. Men jag får väl ändra på det och börja nu..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0