I just wanna feel this moment

Kunde aldrig tro det, fast nog var det givet. Nog var det troligt att det egentligen inte fanns ett annat sätt att sluta på. Ingenting jag ångrar, snarare tvärt om. Någonting jag skulle göra om, om och om igen.
 
De var kul, de kommer det alltid vara.
Livet är ett äventyr och vissa dagar kan jag verkligen nudda vid ordet. Äventyr!
 
Någonting jag inte gjort på länge, en spänning man aldrig fått.
Någonting hände, NNågonting jag aldrig känt på förut, någinting jag aldrig gjort tidigare.
Jag har kul, och för mig handlar livet om en lek. Där allt detta ingår.
 
Fick jag chansen, skulle jag göra det om och om igen.
De var lätt värt det, Och nu vet jag!
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0