Fight for it

 
 
 
 
Senaste tiden har jag börjat äta skit nyttigt. Har gett mig jävel på att jag ska ner i vikt nu.
Jag ska tillbaka till mitt gamla jag och jag har bestämt mig!
 
På 3 veckor har jag gått ner 4 kg och jag trodde knappt mina ögon.
Det började som en rolig grej för jag är alldeles för lat, så tänkte ne nu jävlar ska jag laga mig en god middag.
Tycket egentligen det är roligt att laga mat så jag började laga mat och började sedan ta bort alla onyttigheter.
Började känna mig mer stolt över mig själv att jag inte var så lat längre och började känna att jag hade mer energi. Nu har jag en väldigt strikt kost. Har tagit bort inprencipt allting i matväg. Egentligen behövs det inte men jag har valt det själv för jag äter inte dessa saker och tycker inte det är gott.
 
Ställde mig på vågen för första gången i helgen på 3 veckor och insåg att jag hade gått ner 4 kg.
Det gör att jag är mer motiverad och i början av denna vecka köpte jag nya tränings skor. Så nu ska jag börja röra på mig också. Om det inte vore för att jag fick ett fett jävla skavsår första gången jag gick med dom. Men till veckan.
 
Känner mig stolt över mig själv, och nu har jag bestämt mig.
Jag ska bli sundare och mindre, så bring it on!
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0