6 feb

För en gångs skull hade jag tänkt vara duktig och berätta hur min dag såg ut med lite bilder.
Tror ni de gick, nepp.. Mobilen tyckte att de passade sig att strula så jag fick inte över bilderna på datorn.
Nåväl var inne i stan igår och tänkte stooor "ögon shoppa" hittade fasen ingenting som föll mig i smaken.
Så ja köpte ett par söta trosor istället. Och idag har jag storhandlat och lagat go tacos.
 
Imorgon väntar jobb. Skönt att jag jobbar så lite men ändå får ihop till en heltid.
 
 
Hittade denna igår, Sjukt snygg dock inte värd 300kr och även om den hade det.
När fasiken ska jag använda den? Så den lilla smarta rösten i mitt huvud talade över den så ofta osmarka rösten :) för en gångs skull vart de vettigt också!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0