4 feb

Fick höra idag " Du har blivit känslig, Om man jämför med Yaoska förut.."
Hur var jag då ? " Du var tuff då"
Av någon anledning så stör jag mig på det. Inte för att du sa dom, utan för att jag inte märkt någon skillnad..
Jag vet att jag varit hård från början, rak på sak och vill inte veta någonting annat än sanning.
Insåg inte att jag kanske varit för hård och för svår att komma inpå. Jag byggde en mur för att stänga ute mina känslor, för att rädda mig själv från att bli sårad. Jag byggde inte den för att stänga ute människor, utan för jag inte var redo. Jag är rädd att du kommit genom den om du ser att jag blivit "förändrad" för dig. De stör mig, inte för att jag mjuknat för dig. Utan för jag vill veta vad skillnaden, hur jag var då och hur jag är nu.
För att fortsätta stänga ute dig, till jag känner mig redo att släppa in dig.. Lära känna mig!
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0