24 feb

Har haft en förbannat rolig helg måste jag säga.
Men tröttheten och slitheten tar ut sin rätt. Fullt ös medvetslös, woop woop!
Ne skojja, men jag körde tvådagars.
 
Fredags snabbjobbade jag sedan begav jag mig raka spåret till Agnes.
Väl där så var jag stressad som ett as men de gav med sig efter några öl.
MS var även på besök så vi drog ihop ett litet tjejgäng, For ut och skakade lite rumpa.
Kul dock inte så full som jag önskade eller så kul som jag ville ha.
 
Väl på lördagen tänkte jag ta sovmorgon vilket slutade vid 1 tiden då en kompis frågade om ja skulle med ut.
Tja varför inte hade ändå inget bättre för mig. Drog till systemet direkt och sedan var det bara hem och börja fixa sig. Han bor sisådär på andra sidan stan så det tar drygt 1, 1 ½ att ta sig dit.
 
Kände egentligen ingen där, bara 2 st men tänkte äh fan de blir kul. Har alltid trevligt med hans vänner.
Så jag drog dit och lika kul som alltid hade jag, Sjukt roligt faktiskt! Tack alla för denna helg!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0