21 feb

Sorry för den extremt dåliga uppdateringen i veckan.
Jag har nämligen haft fullt upp på min lediga vecka, varit och besökt shopping center, tatuerat mig och igår.
Igår var jag på en förbannat rolig "after work". Hade ingenting för mig så jag hörde av mig till en kompis som bor här.
Han och hans killkompis skulle tydligen ut på några öl så jag hakade på.
 
De vart inte bara några öl och det blev ingen tidig kväll för den delen heller.
Nix senare mot kvällen då kom shoten in och var då inte hemma förens vid halv 4 tiden.
Men jag hade jättekul iallafall, satt på en krog först sedan drog vi vidare på en annan.
Älskar då kvällen inte börjar bli så ung längre och de bara blir mer och mer spårat.
 

Nåväl hade skitkul iallafall, dock slutade det med att jag har varit död hela dagen idag.
Men det var det värt :)
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0