10 feb

I helgen har jag varit sjukt dålig på att uppdatera denna blogg. Kan bero på att jag inte varit i lägenheten många minuter denna helg. sammanlagd kanske 2 timmar..
 
Började med att de blev en spontan utgång i fredags. Kom hem från jobbet vid 6 tiden, snabbduscha och drack lite snabbt sedan begav jag mig ut med en kompis jag lärde känna i magaluf och drog med mig en annan kompis jag lärde känna hemma i skellefteå i sommras. Skit kul att fara ut med främmande personer man aldrig träffat. For till en förfest någonstans i Stockholm, helt otroligt att jag ens hittade dit i fyllan. Skulle någon fråga mig nu hur jag hittade eller tog mig dit skulle jag säga. Ingen aning.. Kunde tydligen supa till de väldigt bra på egen hand haha. Nåväl väl där så stannade vi inte så länge innan vi begav oss in mot stan till en nattklubb jag aldrig varit på tidigare. Sjukt roligt faktiskt, några dansgolv med olika musikstilar. Enda gången jag verkligen känt ,hemmafylla. man bryr sig inte om någonting tänker inte på någonting utan har en förbannat rolig kväll och tar saker som de kommer.
 
Tyvärr tog sig inte ena kompisen in så han drog på en efterfest någonstans också i Stockholm..
De är dyrt att fara ut här, 200kr kostar inträde + öl.. Så min kära vän for hem medan jag for på efterfest.
Väl framme trodde jag de skulle vara efterfest haha nejnej detta var grabbfest. och eftersom tjejerna kallar mig ungkarl antar jag att jag passade in. hade iallafall förbannat roligt fast de bara var grabbar. Så de slutade med att jag stannade där till 4 på eftermiddagen dagen därpå haha.
 
Väl hemma fixade jag till mig och drog vidare 45 min senare för en tjejkväll hos gamla vänner.
For dit lagade mat och myste på, hade en helt vanlig tjejkväll. så sov vi över där. Hade inte sovit någonting de närmaste dygnet, var helt slut haha så hade pratat en massa strunt. fattade nog inte själv hur trött jag verkligen var.
 
Har haft en sån sjukt rolig helg i helgen. Uppnådde mina kvällar som jag brukar ha hemma. För första gången trivdes jag.
Och äntligen kanske jag kan börja ha kul. Längtar redan tills nästa gång. Gamla Yaoska är tillbaka. YEEES!!!
Snart är jag i full rulle igen med massa galna saker för mig!!
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0