19 December

Älsklingen ringde och berättade att han kanske kunde komma hem tidigare. Redan imorgon!!!
eller på lördag beroende på hur fort det går med jobbet.
Blev så otroligt glad att jag höll på dö. Vill inte ha för stora förhoppningar utifall att han inte kan komma hem förens på måndag som planerat. Men kan inte låta bli att vara så extremt jävla glad.
Hade varit så himla underbart om han kunde komma hem imorgon. Om jag kunde få lägga mig och sova tillsammans med han, pussa han och ha hela helgen tillsammans. De var länge sedan jag var så extremt glad över någonting. Och jag hoppas hoppas det går att han kan komma hem i helgen. Saknar han så extremt mycket !
 
Håller tummarna för att du och jag kan få 1 eller 2 extra dagar mer tillsammans!
Jag älskar verkligen dig ! ♥
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0