12 augusti

Då är man hemma igen då. De blir inte ofta de händer nu för tiden. Har äntligen fått ledighet och för en gångs skull kunde jag planera min första helg i helgen utan några större problem. De var helt underbart!

Tillbringade helgen i en mysig stuga flera mil från stan med Marcus och några vänner. Helt perfekt! Skulle gärna kunna göra de igen, Gud så skönt att få komma bort.

Livet känns ganska bra nu. Av ren spontanhet bestämde jag och Marcus att vi skulle köpa en ny säng. Och fortare gjort än sagt. Vi har köpt en säng. Världens finaste och skönaste säng för oss. Känns helt underbart och jag tok längtar tills den kommer!

Inte nog med det. På lördag drar jag och padre till Turkiet för att avnjuta en vecka i solen. Förmodligen sista jag ser på ett tag. Jo tack, livet känns fasen bra nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0