Rip to the girl you used to know

Jag har blivit dålig på skriva på bloggen. Jag börjar oftast och skriver av mig, tills jag sedan är klar och raderar allt. Jag börjar stänga inne mina känslor mer och mer, då de här var min undanflykt och lättnad förut. Finns hundra tankar, jag bara inte delar med mig av längre.

Till er som säger att jag tänker för mycket.
Jag vet... Jag har haft ett tidigare liv ni inte trodde fanns.
Mina tvivel och tankar kommer inte om de inte fanns en anledning, de kommer av anledningar. Allting har en anledning. Ni vet bara inte om mina hemligheter!

Jag har inte alltid levt de liv jag lever idag. Jag har glömt, jag har förlåtit, jag har älskat och jag har slutat hata. Jag har växt, jag har blommat ut, jag har blivit kvinna och jag har blivit lycklig. Det här är jag och jag mår bättre än någonsin.

Det här är jag, det här är den jag är.
Jag jobbar på det och jag försöker.
Men ärren finns ändå kvar, de kommer dom alltid göra och fram tills dess får ni vänta. En dag kanske jag släpper in er och då kommer alla pusselbitar falla på plats. Fram tills dess, ha överseende. Livet har inte alltid varit en dans på rosor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0