Love the life i live.

 
Jag sitter och tänker, vilket jag oftast börjar göra på kvällarna.
Och jag tänker på hur sjukt mitt liv har blivit. Som en berg och dalbana.
Jag har aldrig mått så bra i hela mitt liv som jag gör idag.
 
Allt skit som tidigare varit, is the past. Jag har växt som människa, jag har blommat och jag har lärt mig att livets största gåta är att älska, glömma och förlåta. Jag har slutat bry mig om skitsaker jag har slängt bort de människor som inte är värda att vara i mitt liv. Jag har stått upp för mig själv och sagt nej när jag tycker någonting är fel. Jag har förändrats, och jag har förändrats till en bättre människa. Jag bryr mig inte, För jag har ingenting att bry mig om. Livet är en lek och du är en pjäs i mitt spel.
 
Jag kan för en gångs skull leva ut mitt liv till max. Jag kan äntligen vara den jag alltid velat vara. Den Yaoska jag egentligen är.Och jag har insett att, de är inte mig de är fel på. De är bara ingen som har lärt sig hur jag fungerar.
 
Jag har äntligen träffat människor jag kan dela mitt liv med. Människor jag inte kan leva utan och människor som bidrar med glädje till mitt liv. Jag kan äntligen ha kul, Skratta och se livet på ett annat sätt.
 
Jag är så enormt jävla lycklig. Lycklig för vars jag står idag. Lycklig för den jag är idag.
Och äntligen vet jag vad lycka är. De är frihet!
 
Frihet att kunna vara sig själv!
Jag är fri, fri som en fågel, och ingen kommer någonsin kunna ta min lycka från mig!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0