7 april

Har haft en sån förbannat rolig helg. var inte speciellt full på någon av kvällarna.
Snarare väldigt nykter. Ändå lyckades vi göra kvällarna "ill vad man gör det till".
 
Fredag blev det förkrök med några få vänner. Dock hoppade alla av då vi väl skulle ut, så de blev bara Robin, Joel och jag som drog ut.
 
Väl på lördagen var vi några fler. Mötte upp alla på en pub där vi hann vara max en timme sedan drog vi vidare ut på nattklubb igen. Spiknykter hann jag ändå lyckas ta lite tequila,dasna arslet av mig och hoppa upp på strillstången några gånger. Sjukt roliga kvällar!
 
Imorgon och veckan framöver kommer jag jobba arslet av mig. Kommer vara ledig sista helgerna jag har kvar här i Stockholm. Bäst att ta vara på sista stunden man har kvar.
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0