3 april

Har världens blogg torka. vet inte vad jag ska blogga om, just nu händer det inte så mycket i mitt liv.
Tillbringar mest tiden hemma framför datorn. otroligt, men sant!
 
Nu har jag varit här i precis 3 månader. om exakt 26 dagar bor jag inte kvar i Stockholm längre.
De känns enormt hemskt och ledsamt. Jag trivs så himla bra här och jag vill inte flytta, samtidigt som jag längtar hem så enormt mycket. nu när man vet att man ska åka hem så vill man inte dröja ut på det utan bara åka. Sitter typ och räknar dagar. samidigt som ångesten växer för varje dag som går. detta kommer bli den kortaste månaden ever känns det som. Gud, jag vill inte flytta. jag trivs så himla bra, detta.. detta är mitt hem nu, de är här jag hör hemma!
 
 
 
You are fucking pain in the ass sometimes, most of the time. but after all you´r my best friend.
Hade det inte varit för att du är vit som ett lik och jag brun som en chokladkaka.
Hade man kunnat tro at vi var tvillingar. Det känns som jag känt dig hela mitt liv, du vet precis hur jag funderar.
Hade aldrig kunnat tro att en främling jag räffat en gång i magaluf för 8 månader sedan skulle bli en sån bra vän till mig. Jag är glad att jag träffat dig cp och du/ni är en stor del att jag trivts så bra här i stockholm! Faan vad jag kommer sakna er!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0