The lucky one

Såg just på filmen, Så enormt jävla bra och fin film.
Dock är den tjejfilm rakt igenom.. och nu då jag kanske inte är i de mest känslomässiga tillståndet så kanske den inte borde ses. men den var enormt bra, verkligen en fin kärleksfilm!
 
De får mig att inse så länge sedan de var jag själv svävade på moln.
Jag undrar just om en kille kommer kunna ta mig dit igen. Långt bort om skyarna..
Länge sedan jag hade de där pirret i magen, de där leendet som säger dig allt.
Jag längtar tills jag en dag finner någon som kan ta mitt hjärta och förtjäna det med värdighet!
Kan inte ens själv minnas hur längde sedan de var jag verkligen var kär...
Ska jag vara ärlig tror jag inte jag varit riktigt riktigt kär på år.. Svårt att behålla mitt hjärta..
Men en dag ska jag också känna den där underbara känslan, tills dess är jag kär i kärleken!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0