Tatuering?

Jag sa nyss att jag nöjer mig med mina för ett bra jävla tag.
Klantarslet jag har tråkigt och går in på min favorit hemsida...
Självklart blir man taggad. Dock! är jag ju en aning crazy!
 
Jag vill köpa en kamera, men jag tror jag kan slänga det i väggen för en tatuering!
Men jag gillar ju lite sjuka saker och detta är väll nått av de sjuka jag vill ha nu för tiden!
Så när jag far till stockholm tror jag att jag ska komma hem med en sjuk tatuering :)
 
Sen i hemavan så har jag och linda våra planer haha;)
Tatuera mig i fyllan, jajjemensan det ska göras!!
 
 
Fattar ni inte, så behöver ni inte veta!
Och vill ni så googla på det, men de är min humor iallafall!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0