Mamma!

 
Jag har aldrig lärt mig uppskatta min mamma fram tills dagen jag flyttade hemifrån.
Man inser inte hur mycket man älskar sina föräldrar förens man flyttar, de är då man lärt sig uppskatta dom!
Jag är glad att du fanns där då jag berättade allt för dig. jag är glad att du hjälpte mig, de är försent nu att göra nått. Men jag är glad att du lyssnade, Förlåt för att du aldrig fick veta någonting tidigare.
 
Men nu vet jag att du finns där för mig då jag verkligen behöver dig!
Nästa gång, finns inte. men jag är glad att du tror på mig och vill mitt bästa!
Att du stöttar mina beslut och att du vet sanningen varför jag vill göra det saker i livet jag vill göra.
 
Tack mamma, jag älskar dig!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0