Lyckligare nu!

Igår kväll var en natt jag verkligen inte kunde sova.
Så jag satt uppe halva natten och kollade igenom alla bilder på min dator. vilket jag aldrig gjort tidigare!
Fann en massa bilder jag inte ens visste fanns och bilder som drog upp en hel del minnen.
Av att radera en massa bilder så insåg jag att jag har förändrats en hel del.
Inte på bara utsidan utan även insidan och det bara på några månader...
 
Förr brydde jag mig, jag var känslig och hade lätt till avundsjuka.
Jag brydde mig om vad andra tyckte om vad andra tänkte. överanalyserade det mesta.
Hade det varit förra året hade det tagit månader att komma över en kille. nu tog det 3 månader..
Förr hatade jag att leva själv, nu trivs jag som fisken i vattnet att vara själv. man behöver inte två för att vara lycklig. jag behöver inte min prins just nu, jag är min egna. Det kommer och då det kommer satsar jag helhjärtat på det! Nu bryr jag mig inte om killar längre, den som får mig nu. han har gjort det bra!


 

Från att ha varit varmhjärtat känner jag mig helt kallhjärtad.
Jag bryr mig, men jag bryr mig av saker som är viktigt i livet. mitt liv!
Jag bryr mig, men om mina vänner om min familj.
 
På ett sätt så kanske det inte är så bra att jag förändrats men och andra sidan.
Jag älskar att vara den jag är idag och jag älskar som jag lever idag. Lycklig!
Jag har blivit från brygg till totalt obrydd. Jag bryr mig inte längre om vad folk tycker och vad folk tänker. alla gör det, men detta till en viss gräns. Jag är rak på sak, och säger det jag tänker på. Det förflutna kommer alltid dras upp någon gång. Men denna gång kan jag lämna det där. Jag ältar inte saker längre, jag orkar inte!
Jag är inte ett dugg avundsjuk! jag tar vara på stunder, stunden som är nu!
Jag skiter i det som var då, och det som kommer. Jag tar vara på det som är NU, det som är idag. Och jag lever för stunden. Imorgon är en ny dag. Jag tänker inte så mycket längre, jag bara gör det! Jag lämnar saker som inte är värda att tänka på eller värda att slösa tid på. Jag är helt enkelt totalt obrydd!
Jag är spontan av mig, jag gillar att ha många bollar i luften och jag älskar att vara lite extra galen. sån som jag är.Jag har funnit de jag trivs med, de som ger mig möjligheter och de jag kan känna mig själv med.
Jag har funnit bland de finaste i livet och jag önskar alla gjorde det!
Jag önskar alla kommer få uppleva det jag upplever idag, Lycka!
 
Gråt inte över det förflutna, det har varit.
Stressa inte över framtiden, den har inte kommit!
Lev i nuet och gör det vackert!
 
De är ord jag lever upp till nu, och jag trivs bättre än någonsin!
 

 

 

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0