Det svåraste...

Ligger och se ett Sång program.
De gör ont och jag blir ledsen!

Det värsta och de hårdaste jag fick ta var min röst.
Jag älskar musik och allt som har med den att göra!
Jag älskar att sjunga och sjunger överallt, de gör mig glad.

Det är jobbigt att inse att alla gånger jag skrek på dig då du aldrig lyssnade fick min röst ta smällarna..
Jag kan inte sjunga längre, jag kan inte ta toner jag kunde förr. Jag kommer aldrig få tillbaka det, och får jag är det långt borta. De gör ont att veta att jag aldrig mer kan sjunga som jag gjorde förr, att jag förmodligen aldrig kan få tillbaka nått jag älskar. Och att min röst är helt förstörd. Jag låter hes varje dag,jag låter inte som mig själv.De är den hårdaste smällen jag fick ta och den som gör mest ont! För det är jag som ska leva med det..
jag hoppas med hela mitt hjärta att en dag, kan jag sjunga igen som jag kunde förr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0