5 sep

Egentligen vet jag inte vad jag ska skriva. hade bara lust att blogga.
Det börjar verkligen bli höst nu, vilket egentligen suger för det betyder att vintern närmar sig. Men jag gillar faktiskt hösten. lite mysig årstid med mörker så man kan tända lite ljus och mysa till det under täcket.

Jag sitter och tänker tillbaka på min sommar. Verkligen den bästa sommaren jag någonsin varit med om. Alla dessa underbara människor jag har fått träffat och lära känna och så mycket kul jag har hunnit göra. Skellefteå är rätt roligt på sommaren måste jag säga. Men sen tror jag att det är min första sommar jag verkligen minns där jag är singel. Vilket känns underbart och befriande. För första gången känns det skönt att få vara själv! jag trivs i förhållanden, men just nu är jag nog inte redo för det och trivs som fisken i vattnet att vara fri. Slippa anpassa sig, tänka två gånger och bara leva livet! Tack för alla dessa underbara minnen och denna underbara sommar! kommer sakna er alla som har farit till roligare ställen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0