27 sep

Vilket betyder lönedag.
Min lön sög ska jag ta och säga er, inte för att jag inte vill jobba. utan för att jag var arbetslös. Då vet alla det!
Så det blir lungt med shoppingen och ösa på nästa månad istället!
 
Sitter fortfarande och drömmer mig bort till "för några dagar sedan".
De värsta är att de är inte för några dagar sedan. De är en månad sedan jag kom hem idag, idag....
Gud just idag vill jag bara gömma mig någonstans för jag inser så fort tiden går.
Många minnen börjar flrsvinna, iallafall detaljerna vilket är enormt jobbigt. därför håller jag allt vid liv genom att titta på bilderna. Länge sedan nu, men idag saknade jag mina galenskaper allt för mycket!
 
Men de som är ännu trevligare är ju att om exakt 43 dagar så befinner jag mig på ett bättre ställe.
Där jag får uppleva nya minnen och nya galenskaper, då kanske jag kan lugna mig för ett tag!
Är så sjukt taggad och kommer förmodligen spåra ur totalt. De var väll troligt!
 
Gud vad jag tjatar om maggan känner jag, men de var fan de bästa jag gjort i mitt liv.
Och jag ska tillbaka, jag ska göra allt jag velat göra och uppleva så mycket mer!
Min dröm tar inte slut här och jag ska se hela världen innan jag dör!!!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0