25 sep

Haft en enormt spännande dag!
Hänt mycket på jobbet, men har även varit enormt slut..
Denna förkyldning verkar aldrig gå över. herregud har haft den i 1 månad nu...
 

Idag har jag iallafall varit förbi pappa och ätit.
Min farmor är nämligen här i veckan, så ska umgås med dom lite!
Sedan var jag med världens bästa linda och karin! Kändes enormt skönt faktiskt!
Prata lite om allt mellan himmel och jord. Mest om vad vi ska göra i helgen och även att jag ska fira nyårs med dom. Dagen efter jag kommer hem från thailand. Spännande. bara plocka ur resväskan, packa ner nya saker och sedan dra igen. Så sjukt taggad!
 

Nu ska jag iallafall försöka sova. Hades !
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0