18 sep

Jag är nog gladast i världen idag!
För de första jag fick tillbaka allt som är mitt, och ÄNTLIGEN kan jag få bli fri från dig.
ÄNTLIGEN slipper jag ha nått med dig att göra och ÄNTLIGEN kan jag leva mitt liv lyckligt utan dig!!
 
Oh, I had the time of my life
And I never felt this way before
And I swear this is true
And and all because of you!!
 
 
Den andra nyheten är att jag kanske har en lägenhet på g. NUU ÄNTLIGEN.
Kanske jag kan dra från denna plats, fara från denna håla.
Leva min dröm jag alltid drömmt, starta ett nytt liv och aldrig mer komma tillbaka!!
 
Gud jag hoppas bara detta håller.
Och allt blir som jag tänkt, Hoppas Hoppas Hoppas!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0