12 sep

Gud jag får ångest. Jag gör vad som helst för att komma mig härifrån!
Om det fanns ett sätt, ett hus eller lägenhet hade jag tagit mitt pick och pack och bara dragit.
Jag funderar på att sälja katterna, säga ifrån mig lägenheten. Ta mina saker, ställa mig på arlanda och peta på ett ställe jag ska åka till. ta första flyg dit och aldrig mer komma tillbaka. Jag vill till magaluf, jag vill till värmen, till drickandet ( förlåt) jag vill tillbaka till någonting som inte heter verklighet. Levar efter orden Hakuna Matata och Ingemansland, Jag vill adlrig bli stor!
 
Jag vaknar med ångest varje morgon, Inse att min dröm kanske går i krash.
Att alla kan göra saker men inte jag. Att gå till samma jobb, till samma vardag varje dag.
Att komma hem och inse att ännu en dag har fått då jag egentligen kunde vara någon annan stan.
någon annan stans där jag trivs, där jag får leva de liv jag vill leva.
Jag vill börja om på nytt, och jag hoppas att en dag får jag det!
 
Tills dess får jag drömma mig bort.
Och hoppas att jag kommer mig dit, snart!
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0