True Friends!

 
 
 
 
 
 
 
Satt just och skrev med Elin. Då jag kände att jag måste få skriva lite om henne!
De är sjukt, jag tycker det är sjukt! Jag och denna kvinna träffades i sommar, visste inte vem människan var tidigare. ändå har hon blivit typ min bästa vän!
 
Det började med att vi satt och la upp matbilder på instagram. sjukt nog!
Hur jag fick tag i henne vet jag inte, minns inte. Dag efter dag la vi upp massa bilder på då vi satt och åt. De ena mer komiskt än de andra. Så en dag skrev jag "du och jag verkar ha en väldigt bra aptit" Elin instämnde och frågade om en Lunchdejt.Två helt främmande människor, ingen visste vem den andra var träffas för att äta med varandra? haha inte riktigt normala. Vi hade så jävla roligt, surrade hela dagen och på det spåret hamnade vi.
 
Sen dess var jag och Elin med varandra typ varje dag i sommras.
Hittade på massa sjuka saker, tapade oss och var allmänt konstiga. Har nog aldrig träffat en människa som är mer lik mig än någonsin. Med henne kan jag verkligen vara mig själv och vi eggar alltid upp varandra till max, ingen fattar någonting då vi väl sätter igång. Saknar henne så sjukt mycket, speciellt då jag har mina bakis dagar. då jag bara vill feta mig och äta upp en hel ben and jerrys var med henne. Tyvärr bor jag längst uppe i norr och hon har flyttat tillbaka längst ner i sverige. Så de är många mil mellan oss. Men snart ska vi ses, om en månad drygt. Jag längtar! då kommer vi gå lös och då kommer inte stockholm vara tryggt för 5öre. De bästa som finns är att de spelar ingen roll om hon bor på andra änden om sverige, hon är en av mina bästa vänner ändå och det är alltid lika skönt att prata med hon! Jag ångrar inte för 5öre att jag for på lunch dejt med någon jag inte hade en aning om vem det var, de var ändå bland de bästa som hänt mig och de har dragit med sig så mycket glädje!
 
saknar dig så sjukt mycket gumman, och jag längtar verkligen tills vi ses igen! ♥
Kommentarer
Postat av: Elin

Fyfan vad kul och läsa, inser nu hur sjukt att vi kännt varandra så kort tid. Det känns som vi känt varandra halva livet!
Första gången jag träffade dig var faktiskt hos Julia Lindeborg i början av sommaren på en förfest, var nog därefter vi blev facebookvänner och följde varandra på instagram. Sen lyckades vi vara på samma ställen på stan jämt kändes det som. Hehe. Men annars var det mat det stora som förde oss samman...

Fyfan vad jag är glad att det finns en till person i världen som är lika tapig som mig!
Vi ses snart!!!! TAGGGAAA

Svar: hahaha jag vet jävligt spårat egentligen man fan så mycket roligare :D Oja taggar som faan efter våran resa ;) shit så kul vi kommer ha det :D !!TAGGAA !!! LÄTT vi måste köra våran tapdans hahaha ;)
yaoskahaggman

2012-10-16 @ 21:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0