SUCK!!

Nu är jag fan less, gud när ska jag bli frisk?
Nu har jag varit sjuk i över en månad, mer exakt en månad och 5 dagar..
Trodde där ett tag förra veckan att jag började bli frisk, men det insåg jag i helgen att de var bara att stoppa upp någonstans. NEJ min feber är tillbaka och min nässpray är mer eller mindre mitt liv just nu...
 
Klarar mig verkligen inte utan den, då kan jag inte andas.
Och jag som kunde det för en vecka sedan. Enligt läkaren får jag ingen medicin heller.
Så vad fan ska jag göra? just nu vill jag bara sjunka under jorden och gräva upp mig igen då jag är frisk.
GUUUD så less jag är, snälla gör mig frisk pallar fan inte mer... Vars tog mitt immunförsvar vägen??
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0