killar, killar, killar !?

Killars raggnings taktiker, det är någonting att disskutera!
Snälla skärp er! ALLA killar är verkligen inte såhär, men tydligen så har jag stött på en hel del olika killar på krogen.
Och ibland tänker jag, snälla driver du med mig?
 
Nej jag tänder inte på dig som står och stirrar på mig i 20 minuter och hoppas på att jag ska se dig.
jag ser dig! och jag tycker du är läskig!
 
Snälla kom inte fram till mig, checkar in mig och sedan ger mig en slängkyss.
Vad tror du om mig? Nej jag går inte hem med dig, hitta dig någonting billigare som faller för det!
Gå fram till mig och snacka med mig, ge en fin komplimang kanske jag får intresset för dig.
 
Då jag dansar. Kom inte fram till mig och gnid ditt skrev på mina ben, det är bara äckligt.
Förmodligen vänder jag ryggen om och går, eller försöker med tt desperat försök att rymma ögona böj.
Vänta tills jag bjuder in dig eller dansa som en normal kille och skippa snoppgnidandet.
 
Och framförallt, Sitter jag vid ett bord. Ja du får gärna sätta dig och vara social.
Men snälla, släng dig inte över mig som om vi kännt varandra i århundraden.
Börja inte smeka mig eller klia mig på ryggen, jag har just träffat dig. Jag kommer inte gå in på toan med dig och köra en snabbis...!
 
Jag är en social tjej som gillar att prata, och gillar killar som visar intresset!
De är det ända som går hem för mig, snakca med mig ge mig en fin kommentar och var social tillbaka!
Tro inte att jag är ett one-night-stand för dig, genom en blick för så funkar det inte för mig!
Lägg ner blickarna och smekandet öppa käften och börja prata då kanske jag blir intresserad !
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0