I have never been hurt by what I have not said.

Jag skiter i vad andra säger, vad andra tycker om dig.
De får gärna tycka jag är blind, De får gärna tycka att jag ger mig in i någonting dåligt och att jag inte vet konsekvenserna av det. Men det gör jag, Jag bryr mig bara inte och jag tar gärna den chansen.
Du är bra och du ger mig det jag behöver. Ingenting är komplicerat allting är bara fakta.
De ser inte det jag ser och ingenting varar föralltid.
Jag vet att du är ärlig nog att ta det jag säger och jag vet att det du säger menar du.
För du kan ta alla svar alla frågor som är bra och dåliga.
 
Ingen är perfekt varken du eller jag.
Du har gjort ditt och jag har gjort mitt, ingen av oss har dömt den andra och kommer aldrig göra.
Den som inte ser, ser inte vad jag ser och det känns bra. för det vill jag hålla för mig själv.
Jag kan inte se mig själv med någon just nu, inte i ett förhållande. inte ens med dig!
Men du är bra för mig,inte den ultimata men du ger mig bara det jag behöver. Ärlighet!
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0