8 okt

Gud jag har ångest.
Då jag loggar in på banken och ser mitt konto inser jag att jag ha rmindre pengar att roa mig för än vad jag vill.
Får sälja allt jag har och äger så jag kan shoppa loss och leva livet.
Och nu då jag tänker tillbaka, jag hade inget liv förutom som spenderar nu så himla mycket pengar på en resa.
För dom pengarna skulle jag kunna göra 1000 andra saker för.

Nae ursh får tänka på annat. blir bara ledsen då jag tänker på det.
Vissa saker kunde jag ju faktiskt prioriterat bättre. som att inte lägga ner 2000 kr på ett par skor... Suck!
 
Nu sitter jag och gör teorifasera på körkortet för skojjs skull?
Ja ni läste rätt, för skojjs skull! Enligt min vän challan så borde jag bli körskollärare.
Vad tycker vi om det? njaaa skulle inte tro det. läsning och körning är två olika saker...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0