KÄNSLOR?

Jag vet inte vad som tagit åt mig.
De senaste dagarna har känslor bara vällt över mig, jag är ledsen?
Jag är ledsen men jag vet inte vad jag är ledsen för. jag är känslig men vet inte vad jag är känslig för?
 
Den senaste tiden har jag gått igenom saker i detaljer.
Och det börjar slå mig så dåligt jag egentligen mådde förr. Jag var verkligen inte lycklig..
Sakta men säkert har jag börjat ta mig ur all skit och tagit mig upp till den lyckan jag är i idag.
 
Jag kan inte minnas när sist jag verkligen grät.
Jag gråter aldrig och då jag väl gör det väller det över mig.
Jag är inte en sån öppen person gällande mitt privata. Jag kan verka öppen om mycket och det är jag!
Men mina verkliga hemligheter håller jag för mig själv. De är för privata, de är för mig.
Det är få som vet dom, även om jag litar på personer jag skulle kunna säga dom till.. Så har ingen någonsin fått veta vad jag verkligen tänker på, vad jag verkligen känner..
Det är inte många som verkligen vet vem jag är, och jag undrar just om jag någonsin kommer kunna säga allt till någon..?
 
Jag är en person som förtränger saker, en som försöker glömma och gömma det.
Gömma mina känslor och hur jag verkligen mår. Då jag väl fått hjärtat tillbaka för att börja känna så klarar jag inte av att hantera det. Så jag fortsätter att stänga av känslorna.. Och förtränga.
 
Det känns som jag börjar gå tillbaka till mitt gamla jag.
Där jag brydde mig för mycket, och det fruktar jag för. jag är ingen tjej med mycket känslor.
Och jag hatar att känna dom också. jag vill stänga ute alla känslor jag har, för det blir lättare då.
 
Jag vill få bort detta. Jag vill vara mig själv igen.
Jag vill vara min hemlighet, tills jag finner någon som är värdig att veta dom.
Finna någon som är värdig att veta vem jag verkligen är!
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0