Guth!

Detta är som en saga för mig och de finns någonting som heter " En andra chans i livet".
Jag trodde att jag var på fullaste allvar var tvungen att avliva Guth på måndag.
Men gjorde ett sista försök och la ut henne på djurskyddets facebook sida.
 
Efter 2 timmar fann jag ett nytt hem åt henne!
Och dom verkar helt perfekta, allt jag någonsin kunnat drömma om till henne!
Folk skrev till mig och erbjöd sig ta henne, till och med ha henne tills hon fann ett permanent hem.
23 kommentarer och 31 delningar på andras Facebook. De finns verkligen fina människor.
 
Jag får tårar i ögonen att de finns så fina människor som bryr sig så mycket om att ge min katt ett nytt hem att de delar min annons till deras nära och kära. Att de hjälper mig att finna ett nytt hem till min älskade katt.
För mig är det ett under och jag är mer än allt tacksam för all omtanke.
 
De finaste en människa kan göra, är att hjälpa en annan!
Vissa människor borde få medaljer, Tack så oerhört mycket till er som brydde er och visade intresse.
Det värmer långt in i hjärtat! Tack Tack Tack till att ni gav min katt en ny chans i livet!
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0