Guth!

 
Idag är sista kvällen med min älskling.
Jag försöker inte tänka, jag vill inte tänka. Jag försöker bara glömma och hoppas på de bästa!
Men det är klart, de gjorde förbannat ont att packa ner ett liv i ett brev. allt som jag levt med i ett år ge bort det till någon annan. Jag tvekar inte på att den nya familjen inte är bra nog. Jag är orolig för att hon inte kommer trivas eller inte må lika bra som hon gjorde hemma med mig.
 
De går inte undvika. De gör ont.
Jag önskade med gott och ont att hon förstod så hon kunde vara med mig.
Men hon är ju bara en katt och för hennes bästa är det nog bra att hon inte förstår.
Jag ska pussa och krama dig gumman hela kvällen om jag så ska vara vaken hela natten.
För de blir min sista med dig och du är allt för mig!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0